Tjenare,

Jag som trodde att jag skulle vara typ bäst och bara packa och greja hela dagen, gissa om jag har gjort det. Kollat på Vänner, (whoppah) och varit hos matilda i typ 10 minuter. Men lite har jag hunnit i alla fall, och jag har försökt beordra pappa att köpa ett linne till mig från GinaTricot, men jag är inte säker på om han kommer göra det. Granma har ju tyvärr sabbat linnet i tvätten, så jag tänkte om jag kanske kunde få ett nytt (a)

Nu har jag i alla fall plockat fram en del grejor som ska få följa med i resväskan, men jag är långt ifrån säker på hur det kommer att bli, hälften av mina kläder ligger ju i tvätten och ingen resväska har jag. När Pappsi kommer hem ska vi åka och köpa det.

bye bye

Kommentarer
Postat av: Moa

Hade så kul i Cypern, vi ses på Göttland :D

2008-06-12 @ 19:35:32
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: carro

användarnamn : carro

lösen : stjarnan



Trevlig sommar :)

2008-06-12 @ 22:18:10
URL: http://cleean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0