Tjenamors

För att berätta vad som hände igår, så måste jag säga att jag & Granma var och trimmade Sixten. Han var lite argsint när hon (hon som trimmade honom) skulle rycka under magen, det hjälpte när jag & Farmor satte oss i bilen istället. Iaf, nu ser han ut som en liten räka, hhaha :D Men han är lika fin i mina ögon <3. 
Idag alldeles nyss åkte dom iväg, och jag är ensam kvar. Men jag har lite att göra, jag ska rafsa ihop grejerna som jag ska ha med till Gotland från Pappa, jag ska ta en kortprommis med Vimsan, som jag lovade Sanna, vid lunchtid och jag ska möjligen till Hööks och Viktoria ska möjligen följa med! :D

Igår kollade jag på King Kong med Farmor, eller jag kollade och berättade allt som hände för henne, hon satt och läste tidningen i soffan ;)

"-Granma, titta nu åker dom in i dimman. Det är lite dumt gjort, inte sant, för nu ser dom ju inte vart dom styr kosan! Haha, men titta, nu är Jimmy i sin vaktpost, och nu skriker han till! Oy, han har upptäckt muren, nu skriker han för fulla muggar, hör du vad han skriker Granma? Wall! There's a wall ahead! skriker han! Hörde du? Vi får nog spola tillbaka där.
-Nejmen Anna, jag hörde jag hörde!
-Nejdu Granma, jag tror inte att du hörde. Lyssna! There's a wall ahead! Hahaha, och nu är det oxå Adrien Brody och Naomi Watts som väntar på krocken hand i hand. Titta så romantiskt! KABOOOM!"

Haha, stackars lilla farmor som får stå ut med mig :D

Nu ska jag i alla fall gå ner och käka frukost, ha det så trevligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0