SOMMARLOV

Ledsen att jag inte har skrivit på länge, nu sitter jag framför datan hemma hos Matildas pappa i Östhammar. Det är skitkul här, och ikväll blir det typ gäster och god mat :D Sköönt att skolan slutade i torsdags och´snart åker vi också till Cypern. Samma dag som vi åkte hit deltog vi i en klubbhoppning på ridskolan, jag red på Gimmi och Matilda red Fantasia. När det var dags att hoppa var jag näst sist, som tur var. När jag såg Matilda rida ut ur ridhuset med en rosett på Fantasias träns blev jag såklart glad, men sjukt rädd för då var det snart min tur, haha xD När jag skulle in i ridhuset var Gimmi jätte stirrig, hon ville inte gå in och konstrade och grejade. Som tur var fick vi en kanonrunda och jag gick felfri jag oxå, YOOHOO!!! Så nu har vi varsin rosett, Ti & jag och nu ska i stanna här i östhammar tills på tisdagkväll elr onsdagmorgon, och sen blir det CYPERN! Det ska bli askul med Felix, Viktor, Sanna, Mikael och BÄSTAKOMPIS-Tilda. 

Hälsning från Matilda:
XD CYPERN! 

Haha, hon var inte så snacksalig xD Nu ska jag sluta och koncentrera mig på matilda & Nathalie, KRAM !
/anna och matilda   

Kommentarer
Postat av: Moa

ha det så jättekul på cypern, gullungar! :D

2008-06-10 @ 17:15:58
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0