Hööks, Mormor&Morfar

Tjenare, jag kom hem från Hööks och morföräldrarna för ett tag sen. Det vart lyckat, och Viketoria följde med :D Jag köpte ett par helskodda mörka ridbyxor, ett par regnbyxor, en ny hjälm och ett dressyrspö. Vucka köpte svarta ridbyxor och ett dressyrspö. Sen bar det av till mormor & morfars lilla stuga i skogen, haha :D Nejdå, dom bor i en liten villa ovanför ett dagis :D Dom tyckte om Viktoria och vi fick saft och kakor. Kort sagt så vart det en lyckad dag, och nu ska jag bara packa och äta lite godis :D Måste bara berätta om igår, när jag var hemma hos Vucki och kollade på OC, Kirsten kommer in och säger typ "Sandy, Jimmy är här nu" samtidigt som Sandy håller på att ta ut mackor från brödrosten, och säger "hot, hot, hot". Haha, och då har de jävla översättarna skrivit "sexigt sexigt" :D Det är jätteroligt när man ser det :P Ni kanske inte fattar med det är iaf jätteroligt ;)
Precis som med "jävlar, stedarn" kollade vi på det avsnittet typ jättemånga gånger. Jag kan fortfarande inte sluta påpeka att Marissa & hennes pappa har "mellningar" mellan tänderna.
Förresten, när Ryan bråkar med en kille på nån fest, haha när han lixom springer fram och kastar sig på honom så ser han ut som en äkta smurf. Jag skrek det till Mammsi igår, "SMURFATTACK!" :D Haha, man måste se det med egna ögon alltså :P

Nu har det blivit ett väldigt skumt och oseriöst inlägg kanske ni tycker, och jag är pissed off för att Magnus dator är så seg, men min funkar inte för det tar tusen år att starta den...

Orkar inte slriva mer nu, ska packa packa packa :D Byebye

Kolla smurfen asså :D Förresten Viktoria, han är tydligen 30 nu, och var alltså typ 25 när han var Ryan i första säsongen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0