Gunra 'n' Granma

yeah, that's right! Hela min förmiddag har jag suttit och kollat på Vänner, femte säsongen ;) Jag ääälsar den serien alltså, den är lixom inte så jävla allvarlig som allt annat utan bara rolig och avslappnande att titta på. Aja, så nu har jag säsong 1-5, det finns tio... Det gäller att tjata som bara helsike och pappa & Mamma ska köpa alla, men jag antar att de fattar att jag inte ger mig förräns jag har alla (a) :D Iaf, nu har Granma kommit hit, och jag har precis varit på en prommis med Sixten. Det var asskönt, solen tittade fram emellertid (haha moa) :D

Såå, Farmor bakar tårta och jag är helt efter med present-fixande, det är väll typiskt att de ska fylla år på sommarlovet när man inte har en chans att fixa nått bra ? Iaf, Pappa får sin present senare och tills vidare ska jag bara göra ett kort till Granma. Moa loggade precis in på msn, så nu pratar jag lite med henne oxå, hahah. Ska ju ses på fårö om ett tag, det ska bli jättekul :D saknar henne <3 Såå, imorron kanske jag ska till Hööks och skaffa lite nya saker inför Sindarve. 

take care. 


Kommentarer
Postat av: Moa

Saknar dig meeee! :( kom hit NU

2008-06-25 @ 17:43:55
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0