Gäster

sssch, alla har kommit och jag har smygit in på mitt rum ett tag. Ska typ snart äta tårta, det är gottigotti :D Jaja, jag borde antagligen smyga ner nu, men jag vill bara skriva lite först. ´Nån som vet vart den närmaste hästbutiken med låga priser och bra varor ligger ? Jag behöver;
1 st ridbyxor
1 st ridhjälm
1 st dressyrspö
möjligen 1 st ridstövlar eller ridskor

Hur fan kan jag vänta med att köpa detta tills typ tre dagar innan vi åker till Gotland ?



typiskt mig för att säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Vuck

Hästbutiken i Brommma. Den ligger där borta vid Coop forum typ, jag handlar de mesta där :)

2008-06-25 @ 21:42:28
URL: http://vuckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0