Dan före dopparedan

Jag är inte så dum så att jag tror att det är jul, men imorgon då jävlar smäller det ! Klockan fyra typ ska vi vara på Arlanda, vilket betyder att vi måste gå upp typ två ikväll, man hinner ju inte ens somna förrens man ska stiga upp igen ! Jag ska duscha nu, och sen galopperar jag bort till matilda och hämtar mina ridgrejor och mina mjukisar, som av någon andledning har fastnat där. Sen sticker jag hem igen och tar fram ALLT jag ska packa ner, och när pappa kommer hem med en stor resväska som han ska köpa så packar jag ner allt och sen springer jag iväg till matilda igen med packningen. Där ska jag nämligen sova över, och sen bär det av :S Jag tror att vi ska träffa Felix & Viktor på Arlanda, de får ju knappast plats i Mikaels bil. Hellaflundra, nu drog nervositeten igång. Jag har varit heelt kolugn fram tills nu, haha! MEN som Mikael sa till mig så är det bara bra att vara lite pirrig. Innan hopptävlingen trodde jag att jag skulle spy, men det gick ju ändå skitbra. Det enda kruxet är att vi ska åka på fredagen den trettonde, huuuh! Tur att jag inte är skrockfull. (Hejdå alla nära & kära, det har varit trevligt att känna er)

Pusshej leverpastej!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0