Borta bra men hemma bäst

Haha, jag är inte säker på om jag tycker så som rubriken säger, men det var iaf jätteroligt att vara i östhammar. Nathalie är underbar, Lotten och Lasse är urtrevliga och Matilda är ju bara världens bästa, + att Lizzi (hunden) är den sötaste chockladtoppen jag nånsin har sett xD Vi badade i poolen varje dag typ, och var i "stan" (några affärer och en mack) och handlade lite olika grejor. Lördagens fest vart helkul, och när Lasse skulle presentera oss barn så vart jag tilldelad rollen som matildas bästis, med stark betoning. Ingen vanlig kompis dethär inte, haha. Jag har iaf köpt ett par vita shorts på Gränby Centrum i Uppsala, ett halsband med en spindel på (helläckert, jag som brukar hata halsband) och typ ett chockladljus till Mami, för vi bråkade innan jag åkte så det tyckte jag att hon kunde få :D

Såå, nu sitter jag här vid datorn, ska snart ner och äta frukost och kolla på Vänner (of course) och sen ska jag nog packa till cypern, Kan ju berätta lite om hur min semesterplan ser ut.
På Fredag drar jag och matilda alltså till Cypern, och stannar där i en vecka. Det ska bli jättemysigt. När vi sedan kommer hem på midsommarafton åker jag direkt till Fagersta från Arlanda. Där kommer vi bo hos Lenas föräldrar, och Granma and Sixten kommer oxå dit :D det ska bli jättekul, för Sixten ääälskar att vara där. Precis bredvid huset ligger det några jättestora ängar, så han får vara lös där och han springer som en galning efter bollar och grejer<3 Därefter åker jag till Gotland med bästa Viktoire, där vi ska gå på ridläger i åtta dagar. Sedan åker hon hem och jag ska till Fårö och hälsa på Moa ! Hur kul som helst alltså, sedan tror jag möjligen att Alice, Manne och Nikita oxå hälsar på men jag vet inte. Sen är det pappas semesterplaner som ska fixas, och han har som vanligt inte planerat något. Men men, det blir kanske lite semester här hemma eller en till utlandsresa med Familjen, man vet aldrig !

Hoppas att ni ska ha en lika rolig sommar som jag, ha det bra ALLIHOPA!
(och by the way, förlåt Douglas, Gustaf, Ruben och kasnke några till som Nathalie, matildas lillesyrra, ringde till från min mobil. Jag märkte inte det, haha men visst är hon underbar ^^)

Förresten så har jag samma mobilnr som förut om jag har glömt säga det, men jag vill gärna ha era nmr allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0