Hemma hos Pap

Hej !
Nu har jag och Magne (Ja, moa det finns en häst som heter det) kommit hem från Gotland. Vi flög igår, men jag orkade inte sätta mig vid datorn då. Så igår kollade vi på Vänner hela familjen, (Anna, Magnus & Pappa) tänk att jag har lärt dem hur bra det är ! Idag har jag oxå kollat en hel del på Vänner. Införskaffade sjätte säsongen i Visby, och sjunde men den tog mamma med sig. Dessutom har jag fått två böcker och två nagellack, Tack mam. Jag är rejält avundsjuk på Moe and Vuck som åkte till Poortugal idag, längtar tillbaka till Cypern så himla mkt ! I alla fall, idag åker vi till Gävle där pappa ska lämna oss hos farmor, han ska ju jobba så han åker hem. Där ska vi förmodligen bara ta det lugnt, kanske jag träffar Esther lite om hon är hemma, annars så ska vi upp till Dalarna och kusinerna en sväng oxå, där ska vi nämligen lämna Sixten, för han kan inte följa med när vi åker till LONDON, wooohoo. Vi ska vara där ett tag och pappa har lovat att jag ska få shoppa lite, annars ska vi nog bara typ åka runt och kolla på sevärdheter och sånt, det ska bli jättekul. 

Nu hade jag tänkt att jag skulle ladda upp lite bilder från ridlägret och allt annat till datorn, så i nästa inlägg får ni se det ! :D 

kram, Anna.

p.s jag har klippt mig ! på klippstugan i Ljugarn. Hon klippte lite mer än jag ville, men det ser OK ut !
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0