Gävle

Tjena, nu sitter jag här vid Granma's dator och bloggar för fullt. Imorgon ska vi antingen åka tåg ner till Arlanda eller ta bilen, sedan bär det i alla fall av mot London ! Jag ska shoppa och bara ha det skönt, och besöka roliga platser och det ska bli jättekul. Igår kom vi hem från Dalarna, och kusinerna. Vi hade det kul där, kollade på actionfilm med Klara & Carl och badade i Siljan. Nu är Sixtna kvar där, han ska ju inte med till London, och det känns jättetomt utan honom :(

Förresten, jag glömde alla mina t-shirts när jag åkte hit, så vi har köpt en del nya. Tre från H&M, en från GinaTricot och två linnen från Gina. Dessuton har jag fått sprillans nya vita sneakers, mina gamla puma var mer bruna än vita, sååå.... De nya är av lite högre variant, men de är oxå puma. Jag diggar dem ;)

Nu ska jag packa och fixa oxh greja, och duscha, och det ska vara klart innan tio. Klockan är nu fyra minuter över åtta, två timmar på mig alltså. Kan sitta kvar vid datorn ett tag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0