Fårö

Tjeena, gud det var ju en evighet sen jag skrev sist, sorry sorry. Iaf, jag tänkte börja att berätta lite kort om Sindarve, mitt & vuckis ridläger. Det var så sjukt kul, jag ville verkligen inte åka hem men jaja. Jag red en häst som heter Gibson, han är underbar :D Vi var typ vakna till kl halv två varje natt, yeah asså.  När jag har kommit hem ska jag ladda upp alla bilder just nu har jag ingen tillgång till bilder annat än om ni kollar i Vucks blogg (http://vuckis.blogg.se). Det roligaste var när Linn skrämde livet ur Viktoria, läs om det i hennes blogg ;D 

Nu är jag i alla fall på fårö, med MOE THA HOE, hon håller på att ringa runt till en massa av mina kompisar, t.ex. Linn och Erika, Hahahaha, :D Igår var vi på cykeltur, M skulle visa mig alla platser och så. Då blev vi lite förföljda av två killar med varsin moppe, de åkte efter oss och gasade asmkt och slirade när de var bredvid oss, vi blev verkligen imponerade :P 
Idag var vi på stranden och moa spanade på Erna, tihihi (; Vi hittade en "sandbunker" lite längre bak, som vi gjorde till vår egen lilla Playa ;) Vi badade och solade lite, och när vi hade varit på promenad för att M ville gå förbi Erik (Erna) så hade två killar i 15-16 årsåldern satt sig på kanten av vår sandbunker och "spanade". Efter ett tag fattade de att de var upptäckta och började viska och härma oss och stirrade helt ogenerat när vi spelade strandtennis. vi låtsades inte om dem, sickna töntar asså, När jag fick till ett jättebra "skott" så skrek jag lite "woooohooo" på skoj, och direkt så härmade dom oss och typ höll på jättelänge. Sen när dom fattade att det inte var nån idé så stack dom, och vi åkte hem efter ett tag. Nu slöar vi lite, Moa har satt på "Low" med Flo-Rida, så det är riktig disco stämning här, haha.

Aja, mitt första inlägg på tusen år slutar här, kanske skriver mer imorgon. Man får se man får se.
Kram, A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0