14/7

Tjenamors,
idag har jag och Moe mest slappat faktiskt, underligt att man blir så trött av att ha lov.. Ikväll så ska vi på röj-fest, haha nejrå, vi ska bara till Moas farmors birthdayparty, riktigt trevligt. Antar att det kommer en massa ungar och allt, och det är ju fest, så antingen tar jag min klänning eller min kjol. Jag undrar dock i mitt stilla sinne om inte klänningen är lite kort, och kjolen är ju vippig, så man vet aldrig vad som kan hända om det kommer en vind ;) Det vill man ju inte, och jag glömde mina jeans hemma, och mjukisbyxor känns ju inte helt rätt, så jag får väll köra på klänning och kanske låna tights av Moa. Vi har bakat mommakakor som present till tha Granma, gottigott alltså.

Imorgon ska vi rida nordsvensk på stranden, ska bli hur härligt som helst. Jag har med mig mina ridgrejor, så jag antar att jag kommer framstå som en snobbig privatryttare typ ;) Aja, who cares ?

Jag och Linn har sms:at lite nu på morgonen, och vi har kommit på att jag är en häxa som ska koka små barn, så det är bäst att hålla sig undan :D Jag kan vara riktigt farlig faktiskt, spec på morgonkvisten. Mer morgontrött människa får man leta efter. Idag sov jag och Moe Hoe till typ 12, det var riktigt bra alltså. Idag är det typ värsta badvädret, och vi har typ bara varit inne och degat.
Nu ska jag inte skriva mer, så vi ses typ imorgon ;)
Kram, A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0