Wednesday

Okaj, welcome everybody till annas nya blogg. Den gamla bajsade sig så nu gör jag som Moe och gör en ny :D
Idag har det varit en hyfsad skoldag, trots att vi slutade 16.15... Första lektionen på morronen med Christer, han var fett rolig. Alla är typ rädda för hnm utom Moa.
Syslöjden var aaaskul, för första gången i mitt liv typ ;) Det var antagligen för att jag var överflummad, och sjöng med Moe hela tidn... "oooh nu börjar vår saga, vår syslöjdssaga!" med melodin av Snooks Mr Cool ;) fett fult men vi hade kul.. hahah, jag råkade säga "Men du älskling, nu vart det ju allt bra" till Korren, (syslöjdslärarn) HAHA, hon skrattade fett mkt. Jag visste inte att hon kunde ;)
På franskan lyckade Wajdebeck sätta sig brevid mig, och vi hade kul med Kersta.
VEM KOM PÅ DEN TOKIGA IDÈN ATT UPPFINNA SKOLAN? haha, vi satte på "sacre charlemagne" i smyg när vi egentligen skulle jobba med färgerna ;) 
Jag terroriserade Vuck lite på NO:n, typ genom att skriva på hennes dator och knuffa på hennes hand ;) & Ruben fick sig en kram av kära gamla Christer som vi hade i NO två ggr på samma dag :O hahah :D 
Sedan har jag ridit m matilda, jag fick Mackan och det gick asdåligt men jaja ;) Tilda red Jasmin :D 
nu orkar jag inte skriva mer, men jag tänkte lite på min och viktorias favoritfilm, Aristokatts XD 
"jag tror att det är en enhjulad höstack" 
Och bara om nån skulle undra, så heter det Ernst Tempelriddaren, Arn kan dra åt sherwoodskogen :D 
Ha en trevlig kväll, alla nära och kära
// annchi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0