Torsdag

Tjenare.
Idag hare vart en kul dag. Vi började såklart med NO... Vi pratade om fotosyntes. Det var roligt, för jag fattade hela grejen. Ovanligt nuförtiden. Sedan hade vi franska. Det var inte riktigt lika roligt. Vi skulle spela in när vi beskrev om "ma chambre". Ruben tyckte att det var jätteroligt att jag råkade säga "ööh. A droite.... A gauche.... En face de?" typ. Det gick INTE bra... Sen skulle ja & Ruben till datasalen och träna "franska med charlotte" elr vad det var. Påvägen mötte vi André Julius & Wille. Dom var lite arga, för Elli & Felicia lät dem inte komma in. Vi fixade in dem i datasalen och sedan tränade vi lite franska ;) & spelade Tangenta såklart XD mitt rekort är 8 sek m noll fel, slå det (: XD 
Sen var det lunch, ost & skinksås m pasta. Alla killar åt klubbor, verkligen ALLA. Jag fick en av Aksel och en av Julius senare när vi slutade ^^, tack så mkt. Efter lunchen var det idrott. Jag hade min coola 9,3 % tröja, fast Alice hjälpte mig att fixa till den lite ;) nu står det 9,3 promille, precis som det ska vara XD Jag moa & vuck lekte papparazzi lite med min mobil, och Edde också  ;) jag hade tusen bilder i min mobil sen när han hade fått vakta den på lektionen ;) 
Vi körde handboll, och ursäkta andra laget men vi var överlägset bäst ;) Anna, Moa, Pia, Alice, Elli & Hedda. Alla var jätteduktiga, även andra laget. GO GIRLS, asså. Jag gillar handboll, det är roligt. 

Sen hade vi SO, det var killarnas tur att jobba med Egypten & mesopotamien och tjejernas tur att ha EQ. Det var ganska kul, vi kom på att vi "behöver en ny bro" ;) Lilla Martin kom in och avslöjade att han hette Per, och sen var det typ slut. Förresten, vi kom också på att vi ville ha klassresa ;) Sen var det slut på So, jag gick ner till bottenvåningen för att vänta på Edvin, För jag har hans nycklar på min nyckelknippa, så han hade kidnappat dom under SO:n. Vi skulle ha matte, det var ganska tråkigt. nästan alla tjejer hade satt upp håret som "lilla My" i mumintrollet ;) fett kul juh, Kikki kommenterade det "Är det my-dagen idag, hehehe" XD skavi göra imorron oxå, fett töntigt ;)
Sen har jag bara varit hemma,   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0