Torsdag, yeah

Tjolahopp.
Sorry Sorry Sorry alla trogna blogg-läsare att jag inte skrivit på ett tag. Okej, närmare bestämt Förlåt Moa och kanske Viktoria, samt kusinvitamin ;) Aja, jag kan ju börja med att berätta att jag fick sitta på "VIP-plats" igår på NO:n... Det betyder att man får flytta sin stol fram till Christer, och sita precis framför honom. Där fick jag sitta, jag hade tydligen snackat för mkt. Efter ett tag kom Edde och joinade mig. Vuck & Moa skrattade asmkt åt det därbak där de satt, ;D

Idag har det gått tröögt, men det har väll funkat.
På morgonen hade vi NO med Martin, jag satt vid mitt skåp när han precis skulle stänga dörren. Han ba "ettusen ett, ettusen två" :( taskigt Martin, :P jag var ju FF påväg ;D Men iaf, sen kom Merry in och berättade att André och Julle rubbat koden till ett skåp ;) Haha, och sen berättade hon vad figurerna som vi bara avgudar heter. 
Pippin hette Billy Boyd, och Merry hette Dominic Monaghan xD... Själva NO:n var halvintressant, men men. Efter det så hade vi franska. Jag och Moa & Vuck var halvseriösa, det var ju inte fööör kul om man får säga så. Vi satt mest och snackade, Kersta informerade oss om att hon skulle säga till våra mentorer att vi hade en förmåga att flamsa och fladdra, och att vi hade kapacitet att göra bättre ifrån oss. Pust, ...
Efter Franskan hade vi lunch, det var INTE gott. Maten var inte tillräckligt god för Pippin (kräsen)...
Idrott, skulle det alltså vara efter lunch. Anna hade världens coolaste "9,3 promille-tröja".
Försts skulle vi köra lek á la Eva Li. Man slår en tärning och springer fram och hämtar en lapp, på lappen står det vad man ska göra. Jag, Johan & Wille kom i samma lag. Det gick skitbra, vi var jääääätteseriösa. full entusiasm asså. :S
Men FF, uppgifterna var ju jättelätta. typ "nudda alla salens fyra väggar" OMG, jag klarar inte pressen!
Sen skulle vi köra typ dodgeboll, när jag var ensam kvar i slutet gick jag och satte mig ^^, jag suger på "solo-spel" XD
Efter gympan hade vi So. vi tjejer jobbade i Biblioteket med Lars. Eller, Merry & Pippin jobbade inte så himla mycket. Vi skickade meddelande till varandra på glosor.eu och sökte efter hundar på internet. Aja, jag fick endel gjort iaf. Jobbade och Faraoner och Sfinxen i Egypten. 
Efter SO:n Matte. Fast vi hann inte jobba så mkt, först snackade Afganistan-kommité-gubben ett tag, och sen snackade Kikki om bankgrejor. Efter lektionen snodde jag Christoffers 20-lapp, haha XD han jagade mig genom typ hela B-huset ^^ När vi sprang förbi Carin Högfelt sa hon bara "jaha, men ni är ju goda vänner" muhaha, jaadu ^^ goda vänner får sno varandras pengar :D Men när han berättade för Martin sa han "Anna, ge tillbaka pengarna till christoffer!" tråkii, ^^ men han fick iaf tillbaka dom efter ett tag, fast jag hade behövt dem väl :S
Sen gick jag hem m Matilda ett tag, vi kollade på Vänner. jäkla beroendeframkallande ;) Min favorit är OFC Joey, XD
Jäkla rolig asså ;)
Just nu  söker jag lite på bilder på olika skådespelare, just nu Jamie Bell. Jag kom precis på att det var han som spelade Billy Elliot grejen som vi såg på Engelskan, HA! Jag visste väll att det var något bekant med det ansiktet ;)
& jagmåste göra Matte & Engelska läxor, så jag ska sticka nu. KRAAAM :D
/Pippin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0