Tisdag/Onsdag

Okej, jag har satt som ett mål att jag ska skriva om varje dag som går, får se hur det lyckas ;) Aja, iaf så skrev jag inte igår så jag får ta och skriva lite nu.
Började med franska på morgonen. TRÅKTRÅKTRÅK. Sen hade vi NO, jag och Moa irriterade Martin med våra miner ;) Jag blev skitsur på Julius, eftersom att han hade colanappar med han bjöd inte mig :( Dumt Julle ;) 
På svenskan skulle vi diskutera boken, Olle fick säga till mig flera gånger för att jag satt och diskuterade för mig själv fast vi inte fick börja än. Vi skulle typ göra rubriker först ;) Pia sa hela tiden "Aksel, äre Aksel" XD stackars nya killen lixom, komma till en ny klass och så sitter där en liten tjej som skrattar och säger obegripliga saker till honom ;P Sorry dude, men om du inte diggar vår humor så äre typ onödigt att gå i denhär klassen , HAHA  :D
Sen när vi skulle diskutera på riktigt försvann mina superbraiga ideér... Det vart ju inte direkt jättebra när ordet kom till mig lixom  (;
Olle: Anna?
Anna: Jo asså flugornas herre är ju typ... Asså...
Olle: jaa ?
Anna: Jo det kan ju antingen vara... Eller typ. Asså jag vet inte, det försvann lixom...
Olle: Jaha, okej... David ? 
HAHA; snyggt jobbat Annchi ;)
Sen hade vi engelska, jag, Moa och Pia kom fran till att "the faces came up from the floor bacause they wanted to"
riktigt begåvat där ;)
På geografin hade jag värsta bråket med Sam, men vi slöt fred sen ;) 
Sen hade jag & matilda jättebråttom till stallet, vi skulle hoppa. Jag red Gimmi, det gick bra att hoppa men i framridningen var hon jättehetsig XD 

O N S D A G


Slöjd-dag, inte så kul men om man har Moa med sig så blir ju allt kul. Jag kan ju alltid passa på att nämna att det är klottrat på hela hennes SO-bok... "Merry and Pippin can't sing alone" smart  där Anna ;) 
Iaf, vi gjorde små pås-mojsar med blixtlås. Jag ska ge min till Kia i födelsedagspresent. "grattis mammsen, dethär är en skitful grej som jag har gjort i slöjden. hoppas att du blir nöjd" 
Haha, Moa fick gå ut i korridoren och äta sitt äpple, för annars blir det "fula fläckar på tygen"...  Självklart joinade jag henne där ute, och vi ville att dendär Fabian skulle göra High Five, men han ville inte... 
I slutet av timmen sa jag till Korren "Korren, visst har Moa arbetat hårt idag? Hon har ju varit SÅ nära att ge upp ibland men hon kämpade vidare. Bra va?" Haha, humor humor... 
alla tyckte att mitt pennskriv vart fett fint men jag måste bara säga: 
VAFAN, HAR NI INTE ÖGON ATT SE MED?
XD Jaja, tack iaf. Men jag känner lite smått att jag inte är brå på det "tjejigaste" ämnet. Lixom, alla andra kan ju fan sy precis exakt rakt och typ få tyget att se sjukt proffesionellt ut. Jag kanske inte är tjej ? Eller jo, jag är ju inte kille direkt ;) Haha, jag är fett rädd för smällare som alla typ ttkr är kul. Muhaha, isånnafall är ju Moe en riktig kille. Helt jäkla beroende av "kabooom" ;) <3, älskar henne asså. 
På No:n fick vi tillbaka våra prov. Det gick ju inte fett bra för mig, eller okej, det gick ju bra. Bra eller R eller O.K på alla frågor, så jag får vara nöjd. Och  DESSUTOM skrev Martin "helt rätt" på en fråga, lixom TACK. :P haha, det är helt rätt martin, så ska man bedöma Annas prov :D 

Haha, det är bara jag och Moa som ver hur det kmr sig att "någon" fick väldigt bra resultat ^^... 
Musiken sög, men jag lyckades iaf övertala Felicia att jag fick spela på den stålsträngade gitarren :D
Sen fick Vucke för sig att pressa emot när jag skulle ut genom dörren. Jag hämnades genom att pressa henne mot en vägg, fast det tyckte hon bara var kul :S "Anna har en säl som ligger henne ömt om hjärtat" Hur fan kommer hon på dedär sakerna ?
ÄLSK <3
Sen red jag och matilda, jag red Gimmi igen, HETSIG DOM FAAN :) efter ett tag gick hon iaf bättre och kom ner i form. Gullehästen ;)
nu måste jag öva franska innan jag ska sova, kram kram
/annapannakaffekanna
p.s. lill-stubben gillar inte när man säger "äre ozå" tilll honom, så prova det när han går förbi i korridoren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0