Tisdagen

Hej allihopa. Jag har just svikit mitt löfte om att skriva varje dag, eeftersom att jag inte skrev igår. Jag hade en jobbig svenskagrej att skriva, så jag orkade inte. Dethär inlägget kommer inte bli så långt, men men.
på morgonen hade vi franska, Ruben spelade in "savre charlemagne" i slutet på sin mobil :P Haha, det är rätta takter ! Jag sa "Je ne pas du soeur" till Kersta, men det borde jag inte ha gjort, för då satte hon igån med en jätteutfrågning. vad heter han ? Vad har han för Lärare? går han i Högland ? på franska dessutom, fattade noll XD

Förresten, när martin kom fram till mig på morgonen skrattade han jättemkt åt mig ^^ kan bero på att några "småbusar" har lagt ett litet meddelande i hans fack xD. Tur att han inte blev arg som vissa andra :P
Sen hade vi NO, haha med Martin ;) Moa snodde min penna och började tugga på den :P muhaha, typiskt henne asså. Hon tuggade på min tfn oxå en gång, hon är som en valp som vill tugga sönder allt.
Efter lektionen gick jag och Vuck fram till honom och frågade "Du blir väl inte sur för att vi skickar lite lappar till dig ?" haha, han svarade "Nej det blir jag inte, det är ganska charmigt" XD tack Marta (:
Sen åt vi lunch, det var inte gott. Alice slog sitt "mack-rekord" och åt nio knäckemackor :P Jag tror iaf att hon klarade det ;) Efter lunchen hade vi svenska ett tag. Jag och matilda funderade på symboler. "falköga? skarp! jaaa skarp som en örn! eller ?"

Sen såg vi på "en obekväm sanning". Det var riktigt läskigt, jag trodde inte att det var så illa. känns lite sådär halvbra alltså. Sen skulle vi ha haft geografi, men Edit kom aldrig så vi gick hem. Jag och Edvin bytte skåp eftersom att han har brytit benet och inte kan ha underskåp, så han fick mitt och jag tog hans. För att tacka mig ska jag få godis varje måndag :P Haha, sure att jag kommer få det ^^. Jaja, får väll skaffa mitt eget godis :P

Efter skolan följde matilda med mig hem, och vi kollade på samlingen fråg sexan som jag iofs såg igår men det skadar inte att kolla flera gånger. Jag är ett riktigt fuckface :P Nu sitter jag här, och ska typ äta snart. Jag kom precis på en grej som inte är allt för bra, jag måste ringa Vuck och Moa och tala om det sen (: Aja, det får vänta ^^

Kanske skriver lite mer sen, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0