okej

Inget bättre för mig så jag skriver lite. Jag har typ två minuter på mig innan jag måste göra matteskiten. annars blir Kicki så arg på mig, och jag orkar inte få gult kort  "/... Aja, jag har ju redan skrivit om alla superbraiga grejor som hände idag, så jag antar att jag inte behöver ta upp dt igen.
Förresten så har jag blivit proffesionell väskbärare åt Edvin, han har brutit benet. Fett oskönt, vi var i B-huset, och sen hade vi franska i A-409... Först typ två trappor för att komma till A-huset, och sen fyra trappor till med kryckor... Stackarn, dessutom hade han alla sina böcker i sin väska som var förjävla tung, så den fick jag bära *stolt*.
Huuh, jag har aldrig brutit nått... "peppar peppar ta i trä" XD nääej, nu låter jag som Eva. "You can NOT put the keys on the table. It's BAD LUCK!"
haha, nu ska jag gå för att få hjälp med mattehelvetet, solong suckers!
//annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0