kort skoldag och roliga kompisar

Hej allesammans ! Idag är veckans näst bästa skoldag, för vi slutar ganska så tidigt + att det är gympadag :D Jag kan ju starta med att berätta att vi började med NO på morgonen. Jag kommer typ inte ihåg nånting av den lektionen, vi snackade lite om näringsväv osv. Jag satt och sov typ ;) Sjukt morgontrött man  kan vara asså, ^^. Sen hade vi franska, vi skulle beskriva våra rum för en kompis och sen skulle kompisen rita efter ens beskrivning. Det var aslätt för mig och Viktoria, för vi kan ju varandras rum utantill. Det var bara att rita XD Jag är ju då asbra på att rita *hrm hrm*, förlåt Vuck att ditt rum såg lite konstigt ut :D Sen skulle vi rita föremål på teckningar som Kersta sa. Jag, Vuck & Hedda skulle rita tsm. Jag hörde inte skullnaden när hon sa Sous och Sur, så jag ritade fel hela tiden ^^ Min hund som skulle sitta i "l'armoire" och vara svart vart jättesöt iaf ;) Sen kom vi på lite mer på moas & vuck påbörjade sång, den är F*cking bäst asså;

Schalalala
Liten Viktoria är på väg (schalalalalalalala)
Mulliga Moa är på språng (shalalalalalalalala)
Besvärliga Anna hänger me (shalalalalalalalala)


Och sen fortsätter den med en massa rader om våra lärare, t.ex "busiga Olle rullar på" & "Knasiga Christer tar en sväng"
Hahahah, sjukt kul :) Sen var den lunch och köttfärsen smakade OK... Efter lunchen hade vi Idrott, vi spelade volleyboll. Jag hade på mig min "pensions generatorn" tröja, som mamma har fått fråg jobbet eller nått. På ryggen står det ASSTORT 9,3%... Jävligt smart asså, för Moa fick för sig att det var promille det handlade om. "ANNA HAR 9,3 PROMILLE I BLODET" hördes över hela salen, <3
Vår Gympalärare ovh stora idol Göran, är så himla skön...
Fredric: *tuggar tuggummi*
Göran: Ta ut skiten ur mun!
Ruben: Asså Göran, gillar du inte tuggummi eller vad är det?
Göran: Jo det gör jag, det är ju därför jag samlar på dom. Vad är det för smak på dendära förresten.
Fredric: Blåbär.
Göran: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! *gnuggar händerna*

HAHA, Goofy då ;)
På volleybollen gick det ganska bra. Första omgången tror jag att vi vann. Haha, första gången jag skulle ta bollen gick det uselt, men aja jag försökte iaf. Sen lyckades besvärliga Anna ta bollen två gånger och göra två poäng, ser man på ser man på :) Efter ett tag gick jag moe and vuck över till att dansa för Göran. Det är ju fett mkt roligare än att jaga en vit boll (?)...

Efter gympan hade vi  SO. Vi fick sitta i biblioteket med Lars och forska om Egypten & Mesopotamien medans killarna hade EQ. Vi ska få ha det nästa vecka, jippie :P Haha, jag & Moa forskade tillsammans. Hon skvallrade till Lars om att jag var inne på glosor.eu, skit på dig mooooe  XD Tur att han inte blev arg. Jag kom fram till att Mumierna såldes som pulver på apoteket, FYFAN VA ÄCKLIGT. Lixom att äta ett mumifierat lik ? blääääh. Tacka vet jag pencillin :P Sen avslutade vi dagen med Matte, jag löste ett tal, och biträdande rektorn var med och "inspekterade". Hah, hon brydde sig inte så mkt om att jag och Moa & hedda mest snackade med Adam & Aksel.

Efter skolan fick Christoffet värsta utskällningen för att han hade lekt med tändstickor i korridoren. Det tyckte jag och Vuck var roligt, eftersom att han satt nere på golvet med mössan typ vid öronen medans två små tanter stod och skällde :D

Efter skolan gick jag & vuck hem till moa & Puzla :P Vi hade askul, skrev små lappar som vi ska lägga i lärarnas fack XD "gottis-pär" XD Asså, hur wierd får man vara? "Bert Karlsson ligger och guppar i Lille Skutts hängmatta, gubb-gubb, ozå"

IMÅRN, ska fem tjejer så på film & sen såva över hos Annchi, får se hur mkt vi sover :) Fett kulkul, jag längtar. Dessutom längtar jag efter att på träffa alla underbara kompisar igen imorron. Klass 7 Högland ska alltså veta att YOU ARE THE BEST!!! (iaf de flesta)

Kramkram, nu ska jag spana in WIDEBECK;s blogg och se om hon har bloggat nått idag. Gunatt, sussi gotti :)
kram Annich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0