hemma

Nu är det lördag, jag skrev senast i Torsdags. Kan bero på att jag har varit hos Kajsa på dendär festen som jag snackade om sen fredag kväll. Det var jättekul, vi åt väldigt mkt chocklad mousse och jag blev galen på kvällen ;) Idag skulle jag egentligen följt med dom och badat, men jag orkar inte... Jag är SKIT TRÖTT... Fastän jag sov jättmkt inatt, för jag sov faktiskt hela natten. 

Idag ska jag typ inte göra någontingt, kul va? mamma har en kompis här och just nu äter dom lunch men jag är så mätt för vi har ätit 20 portioner mousse till frukost typ... Aja, nu orkar jag inte skriva mkt mer, kanske skriver nått litet inlägg senare idag. 

Puss&Kram skumbanan
//annapanna

p.s, jag måste lägga till att jag har glömt nämna min Moes & Vuckis bästis, Multi-juice Peter. Vi är fan bästisar med honom, ;) Tänk att en kundtjänst gubbe intresserar sig för mur man klipper sina pudlar.
SOLONG   

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahah, aa, Peter ja (:
Han va en riktig sköning ^^^
"Hur går det med din pudel då?" xD

2008-01-13 @ 22:34:30
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0