Fredag - Måndag

Okej, (:
I fredags hade vi en skitmysig filmkväll at Hamnérs appartement. Det vart bara pyttelite godis, HAHA (: Men vuck & Moa höll sig till glass och kanindiet (morötter med dipp)  ;)
Bild kan man se i slutet av inlägget xD Det var askul, som vanligt filmade vi och härmade lärarna.
haha, lärarna skulle spela Titanic ;) & Lisette som Pinsett ;) Om ni vill ha en lite bättre beskrivning kan ni spana in www.wajdebeck.blogg.se !
Aja, Moa fick sova över, medans vi andra skuttade hem och sussade. Det var skitkul, måste göras om så fort som möjligt.
På lördagen gjorde jag inte så mycket, kollade på hela 1 säsongen av Vänner, haha ;D Fortsatte med min film-tittning även på söndagen, men på Söndagkvällen vart det kul :D Jag mötte Merry på Vivo, och vi köpte en massa godis. Sen gick vi hem till mig, TV:n pajade så vi såg på vår egen film på min dator. Haha, Merry & Pippin kollade på "sagan om konungens återkomst" :D Den är skitbra, speciellt när Merry sitter på pållen med sin hjälm :D Elr när jag och moa dansar på bordet ibörjan ;) precis som på gympalektionerna, HAHA. Vi hyllade Sam grymt mkt, "I can't carry it for you, but i can carry you!" 
Jag kunde typ inte sova på hela natten, det var varmt som in i HELVETT! :P 
Dagen efter gjorde vi inte så mycket, mer än att kolla på några samlingar och en gammal inspelning där jag & vuck töntade oss ;) Moa skulle kolla på ett skrivbord, så hon stack till Ikea ungefär halv tre.
Sedan har jag inte gjort typ nått. Just nu chattar jag med en kompis som har fått egen häst, och känner mig lite smått avundsjuk ;) KRAM OCH PUSS !

image2

(godis chips glass och lite morötter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0