Fredag, kl 16.01

Okej, Friday. Idag började vi 09.50 med samling, vilket inte är nån slags dagis sammankomst som alla verkar tro utan ett teateruppspel som en klass gör inför alla andra. Sp07 hade samling idag, den var inte så himla bra. Haha, matilda satt på mina axlar på vägen från 200-korridoren till aulan. Hedda satt på Vucks axlar och Felicia på Moas. 3 starka arbetshästar med sina ryttare ;) Vi har även mycket roligt när vi knackar på "the staffroom door" och frågar om Olle är där, när han kommer ut hoppar vi upp på varandras axlar och säger "olle vi vill mäta oss med dig!" Han är typ 1,97 XD. Men vi är IAF längre än dig olle, sådetså. Han ba "jag ska hämta Mårten, sen kommer jag tillbaka så ska vi se vem som är längst" 
Jaa, det blir långt om Olle ska sitta på mårtens axlar... Mårten är typ lika lång som Olle, så det blir ju typ 3 meter tillsammans :P  
Innan lunch stötte jag och Moa på några skumma småpojkar. Dom frågade först om de fick chans på oss, sen kom de närmare och började dra lite i våra kläder och diskutera vem som var snyggast. lixom, de gick i tvåan ? Efter ett tag sa en liten kille "han där sa att jag skulle tafsa på dig!" HAHA, moa ba "NEJ MEN FYFAN DET VAR DROPPEN" och sen sprang vi in och asgarvade. närgångna åttaåringar? Var vi sådär när vi gick i tvåan ? haha, nej vi muppade oss mot gymnasiet och kom på smeknamn till dem och allt ;)
Sen hade vi en massa tråkiga lektioner, och jag fick en utskällning av Beckis. Nu ska jag snart duscha sen ska Moe ha Smoe komma hit och vi ska förbereda lite. Kl sju ungefär kmr Hedda & Vuck och då smäller det ! Filmkväll & sovaöver, rajtantajtan asså :D
nu ska jag gå, hare skitbra alla söta & alla fula!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0