23/1, typ

HejHej. Idag hare varit jättekul, faktiskt. Det är ofta kul nuförtiden, kan bero på att jag går i GRYMT bästa klassen ;) 
Vi började morgonen med No. Det var halvkul, jag fattade inte så himla mkt. 
Efter No:n hade vi So, tror jag. Jag och Moa klottrade sönder hennes bok, den har nu våra fina kommentarer på alla utrymmen som är tomma och inte kommer behöva användas. Nu är de platsera slut, så vi får börja skriva på min bok ;) Vi pratade om Kina och Huang He, eller Gula Floden som det hette. Jag har för första gången i mitt liv fattat hur lång Kinesiska muren verkligen är. Lite skojjigt att jag inte fattat det förräns nu (: 
Till lunch vart det fisk och ris. Det var inte så gott. 
På rasten flummade vi med några 9:or. :P De stod utanför fönsret, så vi knackade och gömde oss ^^ Dagisfasoner är det rätta ordet. När vi hade gjort det några gånger, försvann dom plötsligt, så jag sa det till de andra. Moa ba : "shit, de kanske kommer upp hit" lite oseriöst. Vi trodde ju inte att de skulle göra det. Plötsligt öppnas dörren, och man hör Christians röst  "Vad försigår här!" Mahah, vi skrattade mkt :P Det gjorde Christians kompis också, han som har ett fint namn :D 

Efter lunchen hade vi slöjd, jag och moa kom på en asbra idé som vi ska göra nästa gång. En Drak-mask. Men Korren tyckte tydligen inte att det dög, för hon ba "men ni har ju sytt maskar i trean" och vart sur på oss :( Hah, vi kollade på filmer på min mobil som jag spelat in från vår samling i ettan. "cowboys och Indianer". Edvin spelar Lucky Luke, och har stora bebiskinder xD han tyckte att det var mkt roligt när jag visade den för honom ;) 
På Franskan svek Vuck mig :( Så jag satt och pratade med Ruben & Edde istället. Jag skulle beskriva mitt rum för dem, men jag hann bara komma till "voici ma chambra. dans le coin à gauche, il y a un lit" och Ruben satt och skrattade elr gjorde miner elr något, så att jag började skratta och inte kunde fortsätta beskriva ^^ Vi jobbade inte så mkt den lektionen. När jag och Edvin diskuterade Dvärgpudlar, och han sa att han hade sett en blandning som jag jättesöt, sa jag "ååh va gulligt" och då började Vuck & Moa asgarva. Tydligen var det jätteroligt, jag fick veta senare varför min replik hade "passat in så bra"... Efter franskan hade vi NO, igen. Det gick ganska bra, jag fastnade på Lady sovereigns  Love me or Hate me, som Moa visade mig. Så jag satt och sjöng på den hela lektionen. Sen hade vi musik, vi skulle skriva en egen Blues-låt. Min och Pias & Vuck vart skitbra ;)

Vi mår aså ozå dåligt,
för vi är övertrötta ggr 2
Vi kunde inte sova, för clownen satt i vårt rum

inget mer att skriva om, jag ska ta itu med läxor och skit nu. hare bra hare bra <3
kram annchi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0