/

Woohoo, dethär kmr ta lång tid ;) Idag har jag haft förjäkla kul asså. Roligaste dagen på LÄNGE! Jag vet inte om jag kmr kunna skriva allt, haha det har hänt på himla mkt kul, ozå :D

Första lektionen var NO, och vi hade oförberett prov. inte hur kul som helst men det var väldigt enkelt. Efter lunch hade vi gympa, det var faan den roligaste gympa lektion på väääldigt länge ;) vi skulle göra en massa olika stationer, och jag och moa & pia hamnade i samma lag. Första "varvet" dansade jag och Wajdebeck till musiken, haha det var bara Pia som ansträngde sig ;) När alla var klara fick vi göra två stationer ensamma medans alla andra tittade på, eftersom att vi inte hade jobbat ordentligt på första. Det var tre små skrattande kackelhönor som gjorde situps medans resten av klassen vilade XD 

Sen skulle vi köra typ kungmoj, man skulle samla hela laget bakom varsin bänk. Jag och Moo tha Smo spelade i två sekunder, och såg till att vi hamnade bakom bänken. Där kom vi på en egen sång som vi sjöng resten av gympa-passet XD "The celebration, of combination, nanananananananananananana" H A HA HAAH AHA! (tillhörande danssteg kan vem som helst beställa till sitt hus om man vill ha ett gott skratt, då kommer vi och dansar för er XD) 

Efter skolan gick jag och Moa & Viktoria hem till mig, först terroriserade vi "peter" och sen bakade vi chockotottar :P skiiitgott, och M såg askul ut när hon "knådade"  ;) 
Man kunde oxå ringa till en massa gamla kompisar, XD typ en av mina gamla "ridläger-flickor" svarade :D men jag pratade i en halvtimme typ med Moas kompis Sara XD Hur kul kan man ha ") Asså jag har ju missat en massa andra roliga saker som hände, t.ex att vi muckade med Danne och lärde honom att ozå  kan betyda vad som helst. :P Jag moa & pia är grymt ozå ;D 

Aaah, jag måste bara säga att om man inte känner Moa Viktoria elr Pia så vet man inte hur man har roligt :)

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, sorry alla trogna blogg-läsare. (haha bara Widebeck) KRAM KRAM 
//annchui   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0