18/1 - 20/1

okej, jag kommer alldeles säkert missa en del av allt det roliga men jag gör så gott jag kan. I fredags kom Moa hem till min kl 4, och vi (jävla tjockisar) bästämde oss för att baka sockerkaka. När den var klar smakade vi en bit var och sen gick vi till Vivo för att handla gottigottgott till kvällen. När Moa ville köpa nått himla godis sa jag , the smarto :
"men moa, domdär ska vi väl inte ha!"
"jomen jag vill ha en sån"
"men moooooa, du köper dom ju bara för att dom är så himla äckliga!!"
SMAAART XD Förlåt Moe att jag dissade ditt godis ;) Sen skulle vi ha läsk. Moa tog upp en passionssoda, och sen frågade hon vad jag ville ha. Jag sa "schweppes" (elr hur det stavas) , och då tyckte hon visst att det lät askul för hon började garva skithögt, hela affären måste ha hört det. Och dessutom skumpade hon sin flaska så att jag tyckte att det såg ut som hennes son, och då började jag också skratta XD Sen när vi skulle köpa chips stötte vi på nån gubbe som jobbade på affären, och vi hade roligt med honom också XD "chipp" "chippen" XD Haha, sen köpte vi också lite pytt, som jag tvingade Moa att steka. Innan hon han börja kom Vuck och Hedda, och skrek utanför mitt fönster :) Haha, MoeHoe var inte superbra på det XD allt fastnade ju i botten, fast hon sa själv att hon var asbra XD När jag & M hade ätit satte vi igång med att se på film. Titanic såklart, HAHA. Hur många gånger har inte vi sett den ? Fast den är ju så F*CKING bra, så ;) Fast sorglig. Haha, typ mitt i filmen (eller efter eller före, minns inte) lade jag mig på golvet, för det var så himla varmt i soffan, och då kastade moa godis på mig. men hon är ju så himla bra på att pricka, så den hamnade bredvid. Haha, smartskalle nr 1 ba "RÅTTA, DET ÄR EN RÅTTA PÅ GOLVET!" Om nån undrar så har jag inget emot råttor, men jag blev fett rädd :) i slutet av filmen vart alla gråtfärdiga, men när JULIUS PAPPA kom fram började jag gapskratta ändå, och moas & vuck skratt var inte heller långt borta XD vi tre störde Hedda fett mkt, för hon tyckte att det var assorgligt och satt och grät ;) Om ni undrar så är det inte Julius riktiga pappa, men jag har fått för mig att det är det... (han är inte ett dugg lik)

Sen ringde vi KRILLE (han blir fett sur om man skriver nått annat, han känner sig nameless) och vuck sa sina jävligt roliga repliker.. skummis vuck :P t.ex "vad säger klockan? klockan säger fickur!" eller "höööörnen, vi måste runda av höööörnen" XD 
Jag pratade i phonen, och jag var väl inte så himla normal heller  (; Moa låg på golvet och skrattade :P 
Sen var klockan typ asmkt och pappa & Magne hade kommit hem. Så vi klädde på oss pingvin-pyjamasar, och lade oss i sängarna. Moa låg i min sång tsm med mig, och Vuck & Hedda låg i min bäddsoffa. Det var bara Heddson som sov, vi andra sprang runt och pratade i tfn, och Moa såg plötsligt väldigt mkt ut som en präst XD Jag och viktoria skrattade åt det väldigt mkt, lixom en präst som juckar under täcket? Typiskt Moe får man säga  ;) 
Efter ett tag sov vi iaf, och sen vart det plötsligt Lördag :O

Lördag:
Vi vaknade av att magnus kom in med telefonen typ. Eller det gjorde iaf jag. Hedda skulle ut med sin hund tsm med Alice, cå hon stack på morgonen. Vi andra tre var  jättesega, så vi hämtade upp godiset från gårdagen och typ låg och snackade. Efter ett tag tvingade jag och vuck upp "prästen" och åt frukost. När vi var klara segde vi hemmaa hos mig typ resten av dagen. Vi spelade Need for speed och jag ägde Moa & Vuck :P jag är fan bäst på det asså ;) Moa spillde utt dom sista chipsen tre gånger, och fick dammsuga. Efter ett tag spillde även Viktoria ut dem, så hon fick dammsuga hon me :) 
Jag skulle följa med Vuck till stallet på söndagen, så jag skulle sova hos henne, Björn kom och hämtade oss lite innan kl 6. Moa var ozå med i bilen , och det vart skittrångt. Hemma hos Viktoria spelade vi Guitar Hero. Jag var ASBRA PÅ DET (hrm hrm, verkligen). Sen såg vi på ett skumt program som Ron och nån skum kvinna (hihi) var med i, och nått indiskt mojs. Bollywood eller vafan det hette :P ... Sen sov vi, och det blev söndag :D

SÖNDAG XD:
 Jag och Vuck vaknade typ tidigt. Vi åkte till stallet med Karro. Jag och Vuk fortsatte lite med "chipp" leken som Karro lärde oss. Vuck fick Ivan, och han bet henne i armbågen när hon skulle spänna sadelgjorden. FY ! Jag frös ihjäl när jag skulle kolla... Aja, när hon var klar brummade vi hem i Björns bil och jag & Toria satte oss för att göra franskaläxan tsm. När vi var klara så mejlade vi den till Kersta... Sen var det tyvärr dagt för mig att åka hem, och pappa kom och hämtade mig med bilen för han hade vart och skjutsat Magnus nånstans så han var typ precis där. Aaah, skönt med skjuts :) 
Nu sitter jag här och bloggar,Moa är jättesur för att jag aldrig blir klar :) Sen måste jag duscha och äta. För ovanlighetens skull så blir det Pizza idag.  :D mums.
SOLONG suckers :)
Kram Annchi 
Förresten, så måste jag ju länka till Moas blogg. Den är finfin asså :D mkt bättre än annchis ;)
MOAS BLOGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0