14/1

Okeaay, Monday. Jag har en bajsnödig franskaläxa som jag borde ta itu med, men först ska jag se till att skriva i min blogg. Idag började vi 08.10, fett snark. Vi har sovmorgon varje dag utom idag :S
På gympan hade Göran/Goofy/Grymma Gubben/våran stora idol med sig sin lilla valp, den var assöt fast den satt inne på kontoret och gnällde ;) När jag och Moa började försöka dansa som dom gör i "third class party" på Titanic så gick det ju bara HUR BRA SOM HELST XD Jag är som Leo, bara ramlar asså. `Haha, Moa är Kate Winslet XD
Aja iaf, då började göran också dansa, fast på sitt eget lilla vis. Man kan ju säga att vi fick ett gott skratt :p
Jaa, och sen kan jag ju berätta att man kan ozå sjunga "what shall we do with the drunken Göran" om man vill att GOOFY ska dansa lite till, XD !

Den nya klassmedlemmen kom idag, trevligt trevligt. När Isabel ville att vi skulle presentera oss sa jag "Hej jag heter Anna, jag har gått i Högland sen i nollan och jag är väldigt koko"
Jag undrar allt vilket intryck han fick av mig då ;)
Efter skolan kom Moe hem till mig, och vi kokade nudlar. Gottigottgott. Sedan kom vi på att vi ville ringa konsumentkontakten för Yes-diskmedel. dom svarade inte :( Aja, sen när mamma kom hem undrade hon varför diskmedlet stod på mitt skrivbord :P
Haha, Annich är ju asbra på bortförklaringar, så hon sa att det var för att ibland kan man "bubbla" med diskmedlet, och hon sa att hon och Moa är riktiga "bubbelkungar"
Bubbelkungarna i bäcken, haha <3

Nu har jag precis pratat i tfn med bästaste Viktoria, och det ska bli så jävla roligt att åka till Idre med henne på sportlovet, Jag ska självklart sova med Björn, och Vuck ska sova med Agneta.
Nu ska jag fortsätta äta min äckliga mandarin (det är ju ingen smak på skiten) och göra franskan.
AAAU REEEEVOIIR
/Snedsträck/  Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0