Torsdag

Okej, jag måste börja med att säga att jag verkligen inte mår bra just nu. Jag kan inte beskriva hur lixom, det kan vara nåt som har hänt som inte känns bra, elr nått annat. Mer "sjukdomiskt"... Jag vet inte, men jag mår inte alls bra faktiskt. (hah, som reklamen för proviva XD förut var det "proviva är ett resultat", haha moa fattar)

Jag kanske ska berätta om min dag. Den började med att jag vaknade extra tidigt, tog en dusch och gick ner till Vivo fär alla köpa en "alla-hjärtans-hjärtans-dag-nalle" till Matilda. Det slutade med att både hon och jag blev sena, men vi hann till skolan i tid iaf. Första lektionen var NO. Martin var glad&trevlig, och lektionen flöt på. Jag fick sitta bredvid Moa. Douglas skrattade ut oss när vi skulle sjunga "ori cha cha mandeeela" elr hur det ska vara. Aja, vi skulle jobba med växter och djur, skillnader och likheter. Jag upptäckte att jag alltid börjar mina texter med "alltså" En dum ovana (alltså) :P Haha, när julius sa "men sudda ut det då" fick han ett skitsmart svar. "neeej, det går inte det blir inte lika bra då" ^^,
Iaf, efter No:n hade vi franska, tror jag . Jag har absolut noll minne. Men jaja, på franskan skulle vi spela in "café-scener" :P Jag, Moa och Felicia var en grupp. Kersta hade fixat saft och "schex" så att det skulle var på riktigt, haha tackar ;)
 
"Bonjour"
"Bonjour"
"Je m'appelle Kapten Buster, tu t'appelles comment?"
"Je m'appelle Konstapel Kask"

Bara för att jag & Merry är bamse-nördar ;)
Sen var det lunch. Killarna tjatade om att vi tjatade (Then i will go in to Chandlers bedroom and se if the thing that I think that I know is actually the thing that I think that I know) om att de aldrig satt bredvid oss i maten, och sa att vi dissade dem, så jag & Pia satte oss hos Killarna ;) Inte för att de verkade uppskatta det så spec mkt, :S När vi hade ätit typ halvvägs stack dem, vem dissade vem nu då ? Då kom Sam, Gustaf och David från ett annat bord och satte sig med oss. Efter två minuter hade vi börjat bråka, jag behöver inte dra upp varför jag blev arg på dem. Iaf resulterade det i att jag tog min tallrik ooch bestick och gick. Pia blev lite småsur för att jag lämnade henne med killarna ;)

Efter lunchen var det gympa, jag vill helst inte tänka på gympalektionen :S Vi hade en superskum vikarie, som gjorde illa både mig, moa & matilda :( Dumma han !
Sen hade vi SO, Isabel hade helt omedvetet (hon visste inte om att vi hade haft en jättedålig idrottsvikarie) tagit upp ämnet "hur är en bra lärare" XP :D
Efter So:n hade vi Matte, jag Julius, Tom, David, Moa och Viktoria satt vid ett runt bord, som det aldrig blev tyst vid. Kikki blev arg på oss. Tom blev mkt scared när Kikki kom och la handen på hans rygg och sa ngt i stil med "tom koncentrera dig på uppgiften nu" XD

Efter lektionen tnkte jag och Pia att det ÄR ju faktiskt Alla-Hjärtans-Dag, så vi passade på att ställa oss i dörröppningen och blockera vägen ut. Efter ett tag kom det fler tjejer. Vi anordnade en Kram-Vägg, oom man inte kramade oss fick man inte gå ut ^^ :D  Det var typ bara Didar som försökte smita, alla andra kramades helsnällt ^^ Johan stod ett tag och funderade, men efter ett tag "Aaahaaa, man måste krama er" ;)
Efter skolan har jag inte gjort så mkt, suttit hemma och tittat på Vänner.

Time to go, HEJDÅÅÅÅE, glà alla hjärtans dag :D 
Puss&Kram,


förresten, utdrag ur Moas (merrys) blogg, längesen ;)

Igår sov ja hos Pippin (Anna, för er som inte visste). De va mysigt, pallade inte va själv hemma med bara familjen ;S  Merry (jag) och Pippin såg på Sagan om konungens återkomst, alltså den tredje filmen. Tv:n pajade typ, Gunra blev sur. Så fick se den på Pippins dator istället. Vi e ju höjdpunkterna xD  Haha, i början så står vi på bordet och dansar, typ som vi brukar göra på gympan (?)  Anna tkte de va skitkul när jag satt på en häst med "Éowyn". Frodo har seriösa problem... han e ju fan sjuk xD Hahah, stackars Sam får inte så mkt beröm av Gandalf när dom har förstört ringen. Bara Frodo som får uppmärksamhet... den fulingen. De tkte jag o Pippin va väldigt orättvist "/  Utan Sam hade Frodo inte kommit nånvart ju! :P  "I can't carry it for you, but i can carry you".

stämmer på alla punkter, haha den kvällen var trevlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0