Tidig skolmorgon "/

Idag började vi 08.10, usch. Jag har vant mig vid att kunna sova länge så det är jättejobbigt, dessutom slutar vi 15.30.
Jaja, lektionerna var halvkul, vi fick nya platser och jag sitter mittemellan Oliver & Didar, suck. Jag vill hellre sitta breve Merry som förut ! Jag har iaf Heddson bakom att snacka med, som jag btw ska sitta bredvid på bussen till romme :D Kul i Jul (;
Ska för ffaaan bli ASKUL, Romme är årets höjdpunkt. Tkr så synd om Edde som precis tagit bort gipset och inte kan åka skidor i år :(

På lunchrasten kom niorna in i korridoren där vi stod och muckade lite, haha ^^ jag & moe tyckte att dt var skitkul :P
Seen var det matte, Merry & Pippin passade på att lyssna lite på Eminem på matildas Ipod, Douglas tyckte att det var mkt roligt när vi skulle härma hans armrörelser ;) Sedan hade vi gympa, som var okej. Killarna skulle få "styra" och Gustaf blåste i dendär j*vla visselpipan så att man fick tinitus. Vi körde Alibaba, (man placerar ut alla saker som finns i salen, och sen ska man springa fram till tjockmattorna och hämta en "skatt" utan att bli upptäckt, av "Alibaborna")... Douglas råkade slänga sig på mig, det gjorde jätteont :D 

Efter Gympan hade vi Svenska, vi såg klart på Flugornas Herre, filmen som vi börjat på förra veckan. Den var inte så himla bra, vi såg den eftersom vi precis har läst boken. Jag tyckte synd om: först Simon, när han blir mördad, sedan Piggy/Nasse elr asså, honom tkr jag synd om typ hela tiden, och Ralph, speciellt i slutet. Det är sorgligt när han gråter, ^^, 
Jag är sentimental, om det betyder vad jag tror att det betyder xD 

Efter skolan följde Merry med mig hem, jag brände mackor och Moa fixade min radio ^^ :P Moa kom på att hon kan tänka sig att jag är gift med Proffesor Snape, och en massor av andra saker som inte bör tas upp! Fy på dig Moa,
 :D Snape är ju en himla gubbe, jag är ju som vanligt dökär i Fabrizio från Titanic (INTE)...
Nu ska jag ringa till världens bästa Viktoria och fråga om franska-läxan, haha hon är min "loggbok" eftersom att jag inte orkar använda min egen ^^ :D 
Sedan måste jag göra franskan oxå, det kommer att bli SÅÅÅÅÅ jobbigt. Bläbläbläbläblä.

förresten,  
 Harald Blåtand och hans frånder står på tå och bortar tänder
Harald Blåtand tänker så, om man inte blev så blå
Skulle blåbär vara godare ändå !

Med Vänliga Hälsningar, eder Peregrin Took

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en riktigt bra måndagskväll! :)

2008-02-04 @ 19:14:32
URL: http://klintens.blogg.se
Postat av: annchi

tack detsamma :D

2008-02-14 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0