Söndag

Tjeenare, nu har jag inte skrivit på länge IGEN! fy skäms...
I helgen har jag varit med Matilda & hennes kusin Felix. Jag sov över hos matilda fre-lör, på lördagen kom Felix och vi åkte in till stan. Vi var där ett tag, åt lunch i gallerian. Det var jättedumt på restaurangen, vi fick fel mat och kusinvitamin fick inget iste ^^ Sen gick vi omkring lite till, jag och matilda köpte varsitt par örhängen. Sen åkte vi hem, och jag & Tilda sminkade Felix, haha han såg verkligen ut som en tjej ^^
Sen spelade vi lite monopol, gick ner till pizzerian och åt. Våra pizzor var SKITSTORA! Matilda åt en lasangne som var SKITVARM ! Jag som brukar orka äta upp en hel pizza lämnade halva, haha ^^
Sen gick vi upp igen, och spelade lite till monopol, sedan började vi kolla på Speed 2 (: Den var jättebra, men Annchi blirju sådär sprattlig och nervös av actionfilmer ;) Sedan var vi jättetrötta, så vi gick och la oss. Jag skulle sova över en natt till ;)
Sanna väckte oss typ vid nio och sa att det fanns frukost, så vi gick upp och åt. Vi fortsatte vårt asseriösa monopolspel, jag vart värssta snobben med fyra tiotusenlappar som jag hade gömt under spelplanen ^^ Jag kör "kajsa-metoden" XD
Sen gick jag hem, kollade på Mission Impossible och King Kong, hade inget bättre för mig.
Nu ska jag nog gå igen, spana in www.wajdebeck.blogg.se och www.vuckis.blogg.se  , det är Moes & Vucks bloggar :D
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0