Rubrik

Inget speciellt har hänt idag. Har känt mig ganska hängig, jag har faktiskt inte alls mått bra. Usch, jag vill verkligen inte bli sjuk tills på Lördag!!!
Vi hade klassråd, och började ta fram förslag till samling. Jag tror att vi kommer spela underbar teater hela klassen, men jag är osäker på om själva samlingen kommer hålla. Spec om det blir killarnas favorit!
iaf, och vi började diskuterna uhr vi skulle samla in perngar till en klassresa i nian. Jag och Alice satt bredvid varandra, och började genast planera och fundera på hur vi skulle samla pengar. Vi kom fram till att baka och sälja, och att typ tvätta bilar. Fixa disco är oxå bra, men det vill alla andra göra så vi får väll nöja oss med "småjobben" :D 
Om vi anordnar nått disco för typ fyran elr femman, så ska jag lugnt hänga med Moa och dansa med dem, haha ^^ fett kul juuu! :P
På geografin skulle vi redovisa, och jag skulle säga "slovenien styrs av president Danilo Türk", och jag var osäker och det uttalader Turk elr Tyrk typ. Jag ba "daniloo..... Turk" Alla i min lilla grupp började skratta, kanske för att det lät så rolig, själlva nemnet, elr så var det något med min lilla pous, jag har ingen aning ^^  

Nu orkar jag inte skriva mer, plus att jag måste öva matte innan det blir "läggdags"

Goodbye, <3

Förresten, Jag har precis beställt filmen "the Undertow" från cdon.com. Hoppas att den är bra...  Jag beställde den kanske huvudsakligen för att den innehåller min Favorit-skådespelare, Jamie Bell. Den kommer om 1-3 dagar, alltså lagom till Idre-resan med Viktoria. Jag ska fett ta med mig den, så kanske vi kan se den nån kväll elr nått ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0