Rubrik (:

okeej, nu har jag mkt att skriva om. I fredags var det Romme, om ngn har lyckats missa det. Det var skitkul, åkte m Matilda & Hedda till en början, Fredric slöt sig till oss något åk, sedan försvann han med några andra killar. Jag pratade på, med dem jag åkte lift med och med dem jag inte åkte lift med, typ de som åkte i andra liftspåret. Ett tag åkte jag m Moa&Vuck, men jag hade lovat att möta matilda så jag åkte iväg. Men matilda den jäveln svarade inte på sin mobil, den enda som svarade var hedda, som är en jättebra skidåkarkompis, så jag satte iväg mot henne i en väldans fart. När vi hade åkt ett tag var det dags att åka hem, snyft. Christer kom fram till mig och sa "vart har du kameran?" Anna:"va?" Christer:"Nu ska du ta kort på dem" *pekar på Moa&Vuck* "nu är de gulliga" 
Haha, jaa de var verkligen guliga när de sov, Vuck med huvudet mot moas huvud som Moa i sin tur lutade mot Vuck axel. Men jag tkr iofs att småflickorna alltid är söta, men Christer kanske inte håller med mig om det.

Jag satt breve älsklings-heddson på bussen, bakom oss satt Fredric & Adam. Hedda var så snäll så hon lät mig sova med benen i hennes knä, medans hon tittade på film ;) Jag var skittrött, så jag lyssnade på Eminem på min mp3 och halvsov. Såklart sov jag inte tillräckligt mkt för inte inte kunna sjunga med, vilket jag ALLTID gör när jag lyssnar på musik. Haha, hes var jag också.
iaf, filmen som visades innehöll min (enligt Moa) favorit. Danny Nucci, okej det är sant att jag gillar hans repliker när han spelar Fabrizio, men snälla rara ;) Iaf, jag vet vem jag gillar mer, men det får ni inte veta :D

När vi kommit hem med bussen skjutsade vi Mattis hem, och hon sprang hem till sig. Jag somnade efter två sekunder, och sov tills tio dagen efter. Jag vaknade när Micke gick, då hade de redan firat lillbrorsan som fyllde tio. Aja, jag tror nog inte att jag gick miste om något jätteviktigt, och jag var så otroligt trött så det var nog bra att jag fick sova. 
Den dagen vart det hej och hå, först fira Mange och sen stört på men svarta kläder och iväg. Jag skulle nämligen hjälpa till på Sannas 40-årsfest, *36 hade vi ju kommit överens om* med att servera och greja. Jag Matilda & Rebecca utnämndes till personal, och fick börja med att blanda välkomstdrinkar ;) Rebban var en hejare på att mäta upp päron-vodka. När jag & Matilda hade mött vårt öde (den j*vla parmaskinkan, förlåt, prosciutto elr hur det stavas, det var hur mkt som helst, lager efter lager, och vi skulle lägga om den och byta fat och greja) kom gästerna till slut. Vi hade fått varsitt snitsigt förkläde och fick börja med att informera om vilka drinkar man skulle akta sig för (de alkoholfria) och vilka som var okej. Och sedan var det middag, och vi fick springa omkring med vin och fråga om de ville ha påfållning och så. Efter middagen skulle dom ju såklart ha kaffe, och vi fick brygga mer och mer och mer och mer. Efter kaffet vart det dans, och vi behöver inte nämna min mammas framsteg på dansgolvet. 
När klockan var ungefär ett åkte vi hem tsm med Kia & Micke, och matilda sov hos oss. Dagen efter åkte vi inte till stan och kollade lite, och nu ORKAR jag inte skriva mer. Jag har franskaläxa = långsamt självmord. Om någon vill ha en extra franskalektion är ni välkommna till Kerstas franskalektion på Höglandsskolan, men jag bör informera om att besöket sker på egen risk.

Okej, nu ska jag läsa Heddas blogg, som jag inte visste om förrens idag. HAHA, http://heads.blogg.se/ kan jag rekkomendera för samtliga passagerare.
Dessutom http://wajdebeck.blogg.se/ och http://vuckis.blogg.se/ är oxå bra alternativ, som jag tipsat om förut också.

HA DET BRA, SOV GOTT :D
Eder, Peregrin Took.

p.s Olle rekommenderade mig en 550 sidor lång bok om andra världskriget som bok att läsa. Den verkar ganska bra faktiskt, men jag är lixom inte en maskin, alla verkar tro att jag kommer vara klar med den om två dagar! d.s  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0