Onsdag

Sorry att det inte blev nått inlägg igår, jag orkade inte gå in på datorn alls.
Skoldagen var bara två lektioner, på franskan bliv jag och Moa svikna av Vuck, haha :P Vi spelade memory hela lektionen. Jag blev inte lite mallig när jag vann för första gången i världshistorien ;D Sry moe !
Vi slutade 12, jag gick hem och åt macka och kollade på TV, sedan klockan kvart i fem bar det tbx till skolan för utvecklingssamtal. Mårten Mus drog över en halvtimme, jag fick sitta därinne i litte kemilabbet och tråka med 2 st föräldrar och 1 st mentor. Aja, det gick inte så dåligt som jag hade trott, förstås sa typ alla lärarna att jag var får "flamsig" på lektionerna. Förutom MARTIN, YEEEAH, XD tackar Marta! ^^ (:
 Mamma satte igång med "jaha, men va roligt att det går bra på No:n då"
A: Mm, det är ett roligt ämne.
M: Jaaaaa, också kanske Martin GÖR det lite roligare oxå! ;)
A: njaa, vetinte. Jag gillar ämnet...
Mårten Mus: Men du har inget emot Martin, va?
A: Nejrå.

FF, bete dig som folk mammsen! Annars var det ganska bra, jag låg på vg nivå i No och So och Sv och typ detmesta. På matten låg jag på vg på två av punkterna, och g på en av dem. Smått missnöjd, men jag hade inte direkt väntat mig nått annat. Jag har haft jättejobbigt med matten nu denhär terminen.

Aja, Idag hände inte heller ngt speciellt, efter skolan köpte jag godis inför Romme. Nu ska jag byta om, snart kommer födelsedags-Tilda och mamma Sanna och hämtar upp mig, vi ska rida (:

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0