Halloj!

Tjeeeeeeenare (;
Idag har det inte hänt så mkt, hade vikarie i matte. Vi skulle spela plump. Annchi förlorade såklart, suck.
jag, Moa & Johan roade oss med att öppna dörren hela tiden. Vikarien kom och stängde den helt förvånad till en början, sen fattade han att det var vi ^^ haha, ;D
Vi hade gympa oxå, när jag & Pia skulle byta om (på toaletten, våran specialité) så var själva toalettgrejen, där spolarknappen sitter, typ halvt av.

A: Vafan vill han oss?
P: JAG ÄR ÖPPEEEEEEEEEN !

Sjukt klockrent, vi skrattade som galningar ^^ Två skeunder senare;

A: Det känns som att jag har en spindel i håret...
P: Oy... IIIIIIIIIIIIH!
A:
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGHHH!

haha, jag trodde att hon hade upptäckt en spindel ^^ :P Jäkla lättskrämd :D
På själva gympalektionen skulle vi spela volleyboll. Jag kom i lag "Johan" ;) Det gick skitbra för vårt lag, faktiskt. Jag tror att vi vann, men nån jävel suddade ut våra poäng så jag vet inte säkert ;D  

Förresten, jag hade en sjukt skum kommentar på svenskan. Olle sa typ "vad heter det då, om det är ungefär samma ord två gånger, med ett annat ord före?"
Anna sa "TWINS" ;D jävla smart där :P

Efter skolan kom Moa med mig hem. Vi kollade på samlingar, as usual. Först treans, där höjdpunkten är Eminem & hans klon ^^ Johan & Jeremy delar på rollen, och dom rappar aaaaaaaaaasbra ;D Sedan femmans, Sound Of Music. Moa är klart jätteduktig, hon spelar jättebra teater och sjunger så fint så fint.
I'm proud honey ;)

Förresten, nu är det MINDRE än 1 vecka tills jag ska åka m Vuck till IDRE :D ^^  JIPPIIIE !!! Vi ska åka lördagen den 23/2, på hennes (och min mammas) födelsedag.

Nu ska jag gå, klockan är mkt ^^ ;)
 
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0