*gääsp*

Halloj! Wednesday 13th february. Typ, våga inte påstå att Annchi kan engelska, haha ^^
Dagen började med No, i A409. Hatsalen. Jag och Moe fortsatte vårt underbara "throw it in the air" ;) Vi har digimon-utvecklats från vanliga "mobil-fotare" till superproffsiga papparazzi-fotografer ;)
Själva lektionen var inte föör kul, vi kollade på fåglar på www.birds.se , Christer LOVADE mig att vi skulle titta på örnar, (min absoluta favoritfågel) men det gjorde vi aldrig. Jäkla dissare. ;) Sen hade vi SO, vi hade redovisningar.
Jag och Moa behövde som tur var inte redovisa, vi har INTE övat. Aja, men jag tycker att det är intressant med Egypten, och det jag gillar kmr jag ihåg så jag kan det mesta i huvet. Mitt i lektionen kom Adams kompisar, haha ^^ Adam blev sur, Isabel blev sur, alla blev lite småsura ^^ :D
Sen var det lunch, något som man kan anta att mattanterna (förlåt, matpersonalen) ätit före oss och sedan spytt upp. Fast Inger säger ju att de äter efter oss. hmm, mystiskt... På lunchrasten roade jag, Moa & pia oss, och jag kan bara nämna ett ord, "skoltoalett".
Efter lunchen vart det slöjd, vilket jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR ! (inte inte inte inte)
Jag och moa fortsatte att ta sjuka bilder i syslöjdssalen, sen dissade vi Korren & co och gick ner i träslöjden. Killarna blev inte alltför glada att det kom kvinnor ner dit, "åneej, nu måste vi ju klä på oss"  Humor, vem det nu än var som sa det. Jag kommer inte ihåg, minns bara att jag hörde det ^^
Aja, vi fortsatte att fota på min mobil, som ökade med över 100 bilder på en lektion. Jahaaapp. Jag kan glädja alla killar i slöjden att vi inte dissade en enda av er, ni finns på bild allihop. :D
Jag och Moa upptäckte snart att våran favoritlärare Olle satt nedanför Träslöjdsfönstret och hoppades på att få en lugn stund. HA, du och ditt kaffe kan glömma det! :D Jag och Moa pratade/terroriserade Olle ett tag, tills han gick ^^ Han tyckte nog att vi var smått roliga, för han skrattade en del ^^ Haha, jag kom på att det fans två stycken i Pippi som hette  Rusk-Prick & Knorr-Hane.  Haha, det var kul ^^

Iaf, sen tog vi lite bilder till, och det var dags för Franska. Jag, Tom och Douglas kom i samma grupp. Jag överdriver INTE när jag säger att vi sög. Sorry killar, men allt var mitt fel ;) Hade inte övat, satt och tjuvtittade i boken ^^, ... Sedan kom jag att tänka på när Johan & Jeremy skulle spela Eminem i treans samling igen, så jag satt och skrattade åt Johan hela lektionen ^^ Stackarn, fattade inte vad det hade tagit åt mig xD Jag förklarade mig "emellertid" (moa vet)...

Sen hade vi musik och NO, båda var booooooooooooring. Jag måste säga förlåt till Vuck, det var inte meningen ^^ Hon vet exakt vad jag snackar om ;) Det var inte meningen, och ajg är seriös ;) hoppas att du inte blev för arg XD

Efter skolan bar det av till Stallet, hästarna hade vaccinerats så vi fick bara skritta. Det var iofs bra, för då fick vi rida barbacka. Jag diskuterade med Anna som red Mozart ett tag i början ^^ Vi hördes nog över hela ridhuset, haha :D
Nu har jag nyttigare saker att göra, FAKTISKT :D
Jag måste säga tack för att du orkar läsa min blogg, det är för övrigt bara Widebeck som gör ;)
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0