Fre/lör

ALLTSÅ,
 igår: vi var ngra tjejer hemma hos hedda, som spelade guitar hero, såg på film, åt godis och såklart ; skrattade. Det sista gjorde vi mkt ofta, hahah ;) Jag har inte ork just nu att berätta allt som hände, känner mig trött och hängig. För en troligen mer detaljerad beskrivning, checka http://wajdebeck.blogg.se och hoppas att hon har skrivit mkt om igår ;)
Idag har jag inte gjort så mkt, det roligaste var ändå att prata m Pia&Johan i tfn på kvällen, Pia kopplade på ngt sätt så att vi snackade alla tre. jag som är sämst på sådana saker tyckte att det var jätteroligt, även om det bara var jag & pia som snackade ^^ Jag fick ett skrattanfall och typ låg på golvet och skrattade, jag tror inte att de andra förstod vrf, haha XD
Lyckats övertyga pappa att köpa 1. Guitar Hero , yippie! 2. En film till mig, (a) :D
tackar tackar.
Nu borde jag sova, jag tror att jag behöver lite sömn.
Natti Natti

Haha, om ni följde mitt råd om att läsa Moas (Wajdebecks) blogg, så vet ni att hon skriver att vi har varsin liten "schnygging" att dregla efter, :D muhaha, fast min "schnygging" får allt förbli en hemlis ett tag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0