*

Utdrag ur Widebecks blogg, Idag Torsdag :

På lunchen satt vi ngra tjejer o diskuterade vad vi ville ha för samling. Hahah, kom fram till ett förslag, "klassfesten". Asso typ att man gör som en klassfest, som återträff när vår klass har blivit vuxna haha. Jag skulle tydligen ha blivit clown/komiker, Alice skulle va ägare till en knäckebrödsfabrik, Pia fotomodell, Anna mattant, osv. Så skulle man göra oss i framtiden liksom xD  Feta kul. Och så e några lärarna - som pensionärer!

Varför, jag upprepar VARFÖR, ska just jag bli mattant när jag blir stor XD fyfaan moa, nu blir jag riktigt arg asså ;)
Fast jag skulle vara grymt mkt bättre än Kersta, jag skulle flumma med barnen ;)  "oooy, haru inte tagit lite för mkt ris till dendär kalkonen, haaaah? Det ser ut som att Multi-Peter behöver assistans i the kitchen!"

Jävla Winterdäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0