Dan före Romme-dan

Okej, jag kommer inte skriva så mkt idag för jag har fullt upp med att vara onormalt uppstudsig.
Dagen har varit bra, på franskan satt jag och moa och skrattade åt niorna som kom ut från sitt klassrum (;
 Jag kom på en sak jag måste nämna innan jag typ avslutar detta superkorta inlägg, Vuck följde mded mig hem idag, och vi bakade lite chockotott och så. Sedan kom jag på att jag skulle visa henne videon med henne & mig i typ fyran... Vi lekte idol. Först sjöng Vuck en sång om vår gympalärare, skiitfint ;) Jag töntade mig och sjäng en himla ballad "teddybjörnen bä bä vita lamm" och grejs. Sen sjöng Vuck en låt om lamm hon oxå...
"& min själ brinner upp, när jag klappar lilla Putte"
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA
Jahaa du viktoria, din själ brinner upp ;)
Aja, sen hittade jag tre samlingar till, femmans (sound of music - jag spelar abedissa, urlöjlig förstås), treans (Jag spelar Dynamit-Harry, med Doris/Moa vid min sida) och tvåans (disney-samling, jag spelar Ferdinand och sjunger solo)...
 För alla er som undrar kan jag passa på att tillägga ännu en gång att Samling inte är dagis samlig (anna är här, lisa är här, ååh va vi är glada att Pelle är här) utan teateruppspel för resten av skolan.
Jag började skratta som bara faaaan i treans, åt typ allt. Först åt Johan & Jeremy som spelade Eminem tillsammans, sedan åt mig själv när jag  sa "vilken jäädra smäll", åt moas "HAAAARRY", åt Vuck som Ica-Gubbe, åt våra jävla sånger, åt James Bond (fredric) och sist men inte minst åt när Moa inte kom med i ubåten som skulle ta oss hem, hon sprang en bit bakom XD 
HAHA, säger jag bara. 
Det blec inte så kort, haha, jag hade visst lite att berätta. Aja, skit i det.

Nu ska jag sluta, imorron är det VÄRLDENS BÄSTA DAG, och vi ska (om ingen vet det) åka till ROMME !
Jag måste gå upp tidigt tidigt tidigt, så jag måste nog sova nu.
SOV SÅ GOTT ALLIHOPA, drömm söta drömmar.
(jag VET att jag kommer drömma om att åka till Kläppen med klassen, jag vill jag vill jag vill, precis som Vuck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0