-

Hej hopp
Nu antar jag att jag ska skriva om tisdagen, den tolfte ;) Jaa, det var väl ok. Lillbrorsan var sjuk, så jag kom iväg lite sent hemifrån. Skulle fixa vatten och grejs till honom. Iaf, mötte som vanligt matilda utanför hennes hus, och sen skyndade vi iväg till spårvagnen. Mötte Vuck på torget. Vi började dagen med Franska, tror jag bestämt... Jag jobbade ute i korridoren med Vuck, Olle kom och hjälpte oss ett tag. Haha, han som sa att han inte kunde franska ;) Jag vill inte nämna vad Vuck har ritat på väggen, men det är otroligt fint :D No följde efter, inget spec hände. 
På lunchen hände typ inget, och sen var det svenska. Vi höll på med grammatik, : P Jag och moa lekte Papparazzi. 

André: Har du och Moa likadana mobiler ?
Anna: neej, vi kör "throw it in the air" :D
 

Hah, det betyder kort och gott att man kastar mobilen emellan sig och tar några foton på klassen, och sedan kastar tillbaka så att den andra kan kolla på fotona och ta ngra nya ;)
Efter svenskan vart det Engelska, ngra av tjejerna (mig själv inräknad) blev ÖVERLYCKLIGA när Sara, tha vikarie berättade att vi skulle se på film, och inte viken film som helst ! Gilbert Grape, världens bästa.
Jag satt bakom Julius, framför Adam och brevid Moa. Braig placering, spec efterson Julle lät mig ha fötterna på hans stol; :D tackar, (:
Vi hann inte se klart filmen, och vi drog över, HAHA ! Det var bra, för sen hade vi Geografi, och det var itne roligt. Jag och Hedda är inte klara med vårt "land" än, så vi får jobba i helgen :S sk*t på sig !
Aja, jag orkar inte skriva mer, ska äta lite tårta överbliven från brorsans tioårskalas och göra läxor,
HEJDÅ alla goda och glada !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0