Today

Vi åkte hem från Rådmansö typ kl 12, innan dess hade vi hunnit se tomten är far till alla barnen, mitt i sommarstämningen ;) Roligt att se Peter Haber förutom i Beck, om jag ska vara ärlig har jag inte sett honom i så många andra roller xD På vägen hem köpte vi cocosbollar och havrebollar, gotteligott hahaha. Sen ringde jag matilda som jag inte träffat på tusentals svåra år, och vi samlade ihop en liten tjejliga (Anna Tilda Ellna Becca) och tog hundarna på promenix i regnet.

Sen har jag mest varit hemma, kollat på det sociala spelet och suttit framför datorn. haft en tråkig kväll faktiskt, kan bero på att det är sista dagen på sommarlovet. Har även chattat en del med Linn, saknar Sindarve sååå mkt... Vi har bestämt att vi ska gå tsm alla tre (Vucki oxå) nästa år, det ska bli asbra.

Då ses vi imorgon, om jag överlever "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0