Tisdag

Det var OK i skolan, trots att musiken var lite sådär. Jag kan  ju inte sjunga, jag låter som en grammofon som svalt ett bi eller nått. Vi sjöng nån låt av teddybears sthlm, och jag & Pia spelade piano, det gick däremot bra typ hela tiden, en gång tappade jag bort mig XD hahaha. Vi fick en ny lärare i geografi, han ägnade hela lektionen åt att förklara hur det hade gått till när han gjorde lumpen, haha :) Mats alltså, han var faktiskt helkul, hela klassen typ satt och garvade åt honom ;P. 

Nu ska jag återgå till att typ tråka på internet, BYE !  

Kommentarer
Postat av: Moa

Dendära låten är ju med i Festival-filmen som vi såg på fårö :)

2008-08-19 @ 19:21:21
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0