Städ :D

Jag & Hedda gick direkt hem till Vuck efter skolan för att plugga, men tyvärr var hennes städare där som hon typ är rädd för ? Så vi kunde bara sitte i hennes rum och ha tråkigt :D Så nu har jag jättemkt läxor att göra och så, men det är OK. Kommer nog hinna med det ändå.

Mamma har köpt två linnen & ett par jeans till mig, jättefina allihopa :D Jag är glad och tacksam ;P Nu ska jag direkt jobba ikapp i matten, eftersom att jag inte hanna på lektionen. Jag är faktiskt jättenöjd att vi har Christer för man lär sig mkt mer. Förra året tror jag att jag räknade typ tre sidor sammanlagt, det var lixom ingen rutin på det hela. Nu är det mkt mer "Gör det här och hinner du inte får du jobba hemma". Det kanske kommer brista senare, men just nu tkr iaf jag att det funkar jättebra. :D 

Kram på er ! 


Kommentarer
Postat av: Vuck

haha, dom var ju sååå läskiga :S "Viktaaaria, stooor....aha..." :S



:P

2008-08-26 @ 20:45:10
URL: http://vuckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0