Söndag

Igår sov jag som sagt hos Moe Hoe, dt var askul. Vi hade dt jättemysigt, hyrde American Pie, har aldrig sett dem tidigare. Den var, jaaaa... :) Men det var typ en annan variant, så den var tydligen inte lika bra som de andra (enligt Moa).

Idag har jag träffat Alice, vi hade det askul, promenerade typ tusen år med Totte och åt godis och bara hade kul :D Måste göra om snart !!!
Imorgon är det bajs-skola igen, jag har redan tröttnat xD Vår klass är rubbad och lärarna ger oss sååå mkt läxor ! Orka Orka Orka.
Nu hade jag tänkt publicera lite fina bilder från fredagens filmkväll @ Heddas, visst har vi roligt, hahahah :D

Allihopa + Tristan i gästsängarna!

Vår pyramid vart inte så lyckad xD

Sen vart alla jävligt trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0