Skåne

Jag har packat klart och hundjäveln har gömt sig under sängen, omöjligt att få tag på han. Han gillar inte att åka bil, så nu ska jag göra upp en attackplan...

HA, fångad ! Jag trängde in honom i ett hörn med lite resväskor som stod där, och sen var det bara att flytta ut sängen lite :D Känner mig jätteduktig, och nu är han så glad så glad, trots att han alldeles nyss låg under sängen och morrade som bara den :P Gullhund säger jag bara ! Nu måste jag fortsätta att packa, för snart ska vi åka. Hoppas att jag inte blir föör åksjuk och hoppas att det inte är tvång på att ha coctail klänning på detdär partyt som vi är bjudna till imorgon.

Kram och Puss och Tussilago xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0