Onsdag

Idag hade vi lite olika lektioner, men faan jag orkar lixom inte skriva om allt just nu känner jag inte riktigt att jag är på mitt topphumör. Har ridit oxå, red ut på Mackan. Vi skrittade bara så det var ingen fara med att han ibland blir lite väl vild när man är ute. Vi har skrivit upp oss på hoppgruppen som är på måndagar, eftersom att det ju passar mkt bättre an tisdagar när allt kommer till kritan.
Har oxå pluggat lite NO, och skrivit lite på min svenskauppsats, nu ska jag duscha och fortsätta plugga NO.
Kram

Kommentarer
Postat av: Denise

vill du vinna en ny snygg header? Kolla in på min blogg för mer info.

/Denise

2008-08-20 @ 21:20:27
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0