Men gudars skymning

asså det seriöst skadar min "vokabulär" att ha Birgitta som lärare i tre år :D jag har fan tagit efter hennes små uttryck ;P  I alla fall, jag har inte skrivit i min stackars blogg på hundra år, jag har nu hunnit vara med Felicia och med Viktoria och Med rebecca på hennes land.

Jag & Viktoria såg Johnny Depps nya "musikal" Sweeney Todd, som pappa köpt på dvd för jag & Vuck älskar ju Depp. Den var lite makaber när blodet sprutade och han slajsade alla sina offer, men annars ganska härlig och egen lixom. Jag gillade starkt hans partner, Mrs Lowett (Helena Bonham Carter) och jag kom på att hon spelar kalles mamma i Kalle och chockladfabriken, och även Bellatrix Lestrange i femte Harry Potter filmen, shit va jag låter vuxen ibland när jag skriver, haha. Sen hade vi jättemysigt på dan och slappade, och sen träffade jag oxå Rebecca. Vi tog livmoderhalscanser-sprutsgrunkan, det kändes inte, stör mig på alla patetiska jävlar som går runt och klagar och typ "det gjorde skiiiitoooont" bara för typ att skrämmas ? Palla...

Sen åkte vi till hennes land och levde friluftsliv, hahaha. Första dan plockade vi svamp i skogen med Ronnie och Ludde, det var askul. Jag hittade ett kanonställe med jättemkt kantisar, så fick jag ett nytt smeknamn av Ronnie: Kantarell-Anna. På kvällen fiskade vi nere vid bryggan, första gången för mig. Jag fick en bamse-abborre och fem småttingar. Rebecca storfiskarn fick åtta abborrar och en mört :) Ronnie var lite längre bort och hade kastspö, han fick två gäddor :S Dom är läskiga alltså, tänder som kan skära igenom konservburkar typ. Sen plockade jag och Rebecca en massa blåbär och gjorde en smulpaj, gottigottgott.

Nu orkar jag inte skriva mer, *snark*. Återkommer om dagens händelser (vuxensnack igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0