Matildus & Quinsel

Har precis kommit hem från en promenad med Matilda & Vimsan, vi pallade jättegoda äpplen och promenerade förbi folk som spelade fotboll, och Sams Mamma, en lyckad promenad alltså ;) Har pluggat english och gjort de dagens sistat tal som jag egentligen skulle hunnit med på lektionen, men det gjorde jag inte så jag fixade det nu istället. Sen var jag in på Engströms för att köpa mjölk till mamma, och sen var jag vips hemma igen. :) Intressanta saker dethär.
Idag hade vi HK i äpv, men jag träffade inga kompisar :( Tråkigt alltså, men ajaja, nästa gång kanske ;) Vi bakade bröd (raffinerade grodlår) och det gick bra för vår grupp, jag & Hedda fixade jättebra och Sam oxå, fast han diskade mest, hahaha :D

Nu ska jag äta middag, det vart senmiddag igad igen, klockan är klvart i åtta ! ...
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0