Lördag & absolut inget vettigt att göra

Har precis kommit hem från Kärrtorpsfestivalen, som jag besökte med Rebecca för andra året. Anledningen är att hennes föräldrar har ICA i kärrtorp, haha. Vi hade på oss varsin ICA-namnskylt och jobbade lite, alltså hjälpte äldre damer som inte hittade vad de sökte efter, och frontade och lite sånt XD Haha, äkta nörd man är. Men men, det var jättekul och jag fick med mig en lösgodispåse hem, gratis gratis, HAHAHA! Såå, nu har jag jätteont i magen efter för mkt chocklad och har tröttnat på att kolla på film och inga kompisar är hemma. Fuck it alltså.

Förresten, vi fick tbx vårt franskaprov som vi gjorde förra året, och Kerstin Lööf sa att det var absolut MVG nivå på mitt prov, jag är glad glad glad. Dessutom fick vi ett brev från engelskan som vi skulle ge till våra föräldrar, på mitt stod det "Anna har en hög nivå på sin engelska, det är bara att fortsätta såhär" :D Gladare kan ingen vara,haha. 
Ska ringa alla jag känner och prata, jag har så tråkigt när jag är ensam :S :P 

KRAM /a 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0