Hemma från Heddus

Det var askul på Heddas filmkväll, vi såg på film, åt en jävla massa godis och fotade oss med självutlösare i gästsängarna, hahaha :) Vi skulle göra en pyramid, men det såg lite, olämpligt ut ;) Nu har jag precis duschat och chattar med Moa på msn, ska sova hos henne ikväll. Ska hyra film och ha mysigt, det blir jättebra ! :) Imorgon har jag typ inga planer, eller joo skulle kanske träffa Alice men jag vet inte hur hon tänker. Ska ringa henne när jag kommer hem från moa imorgon ! :D 

Nu luktar det min Moringa-kräm i hela rummet, och jag ska äta lunch, kanske skriver ett snabbt inlägg till innan jag åker till Moa, får se alltså.
Kram /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0