hemkunskap

Idag hade vi vår försa HK-lektion sen femman. jag hamnade i samma grupp som Hedda & Sam, faktiskt vart vår äppelpaj väldigt lyckad och jag är nöjd med mig själv, haha jag gjorde typ bara degen xD Det var kul iaf, fast halva klassen missade tolvan så att vi blev sena ;P
Sen hade vi läxförhör på cellernas delar och jag tycker att jag klarade det bra, hade pluggat ordentligt.  MOHAHAHAHA, känner mig stolt stolt stolt.

Efter skolan följde jag & Viktoria med hem till Hedda, dom har ett jättefint hus, hade aldrig vart hemma hos henne sen flytten. Ska inte nämna allt vi gjorde, men vi blev iaf inregnade så vi stannade där och åt mat, ville ju inte gå ut i ösregnet :D

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0