Första skoldagen

Det var faktiskt helt okej, möttes av lite kramtokiga klasstjejer på torget, haha. Sin träffade vi kikki i klassrummet, jag har fan saknat hennes lilla hamster-min ! :D Vi har ett okej schema, och så. Det har börjat en ny gosse oxå, Marius. En till av Adams kompisar ;) han verkar trevlig, har pratat med han på msn, fick den av Ruben för sååå längesen. Iaf, eftersom att Christoffer har slutat så är det bara jag & Edde i Mårtens mentorsgrupp från åttan, och det är väl helt okej. han insisterar på att vi ska byta skåp, han vill inte ha underskåp. Glöm och dröm grabben säger jag bara !

Efter skolan samlade vi ihop gänger (moa anna vuck och lydia som kom från sin nya skola för att träffa oss) och gick hem till farsan min. Vi käkade pizza till lunch, och kollade på lite olika samlingar. Moe ville hellre se Bamse men min video är paj så det gick inte xD Nu ska jag förbereda mig inför en tidig uppstigning imorgon, klockan åtta börjar skolan, snaaark.

Bye
oh, förresten kan jag ju berätta att jag & alice blev bänkisar igen! typ femte gången vi sitter breve varandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0